Reviews
Les plats sont toujours très bons : frais et toujours de bonne qualité ! Tout le monde est très gentil et aimable ! Une très bonne adresse :) (Translated by Google) The food is always very good: fresh and always of high quality! Everyone is very kind and friendly! A very good place :)
3 months agoAu top ! On est arrivés tard (22h15) mais on a quand même pu commander des sushis. C’était super bon, on s’est régalés 🙏🏻🤗 (Translated by Google) Absolutely fantastic! We arrived late (10:15 pm) but we still managed to order sushi. It was delicious, we thoroughly enjoyed it 🙏🏻🤗
4 months agoTout est parfait, les saveurs Les plats servis chauds Les bons sushis et le bon thé Sans oublier la glace japonaise !!! (Translated by Google) Everything is perfect: the flavors, the hot dishes, the delicious sushi and tea, and of course, the Japanese ice cream!
4 months agoPersonnel toujours très agréable et commande succulente. (Translated by Google) The staff were always very pleasant and the order was delicious.
4 months agoTrès bon ! (Translated by Google) Very good!
4 months agoService rapide et accueil très sympathique (Translated by Google) Fast service and very friendly welcome
4 months ago
OSAKA réussit à conserver une qualité supérieure à sa cuisine: Bravo (Translated by Google) OSAKA manages to maintain a superior quality in its cuisine: Bravo!
3 months ago